Financieel administratief medewerker (minimaal 24 uur) 

Ter uitbreiding van ons team

 

Finergie Accountants- en Belastingadviseurs is op zoek naar een financieel administratief medewerker die zich verder wil ontwikkelen in een organisatie met korte lijnen en grote betrokkenheid. Bij ons wordt iedereen gewaardeerd op zijn of haar talenten en krijg je doorgroeimogelijkheden die bij je passen.  Passen onze kernwaarden respect en vertrouwen, plezier, een open cultuur en persoonlijke ontwikkeling ook bij jou?

 

Vacature financieel administratief medewerker | 24 uur | eigen tijd in te delen | Heeze

 

Wat ga je doen?

Als onderdeel van ons team zal je zelfstandig en in samenwerking diverse financieel administratieve taken uitvoeren, met de focus op het beheren van de volledige financiële administratie voor een klantenportefeuille bestaande uit MKB-ondernemingen in diverse branches.

·         Het verzorgen van de volledige financiële administratie voor verschillende ondernemingen en verzorgen van de Btw-aangiftes.

·         Werken met verschillende financiële administraties en softwarepakketten (met name AFAS en Exact).

·         Het mede voorbereiden van jaarrekeningen en het opstellen van tussentijdse rapportages.

·         Je begrijpt de business van de klant en komt op basis van de cijfers ook tot heldere verbeteradviezen.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn een groeiend, energiek en informeel accountants- en belastingadvieskantoor met 27 collega’s. Je werkt voor lokale, nationale en internationale MKB-klanten. Er zijn bij ons doorgroeimogelijkheden en we waarderen het wanneer je jezelf wilt blijven opleiden en ontwikkelen. Daarnaast is onze organisatie klein genoeg om alle collega’s persoonlijk te kennen en is er nauwelijks personeelsverloop. We werken niet in vaste teams, omdat we van mening zijn dat iedereen van iedereen kan leren.

Onze kernwaarden zijn: respect en vertrouwen, plezier, open cultuur, persoonlijke ontwikkeling.

We hebben plezier hoog in het vaandel staan, daarom hebben we teambuildingsactiviteiten, personeelsuitjes, vrijdagmiddag-, zomer- en kerstborrels en dagelijks een gezamenlijke lunch waarbij we afsluiten met een potje tafelvoetbal. We werken beperkt over, omdat we de werkzaamheden door het jaar heen goed plannen. Daarnaast werken we hard en zijn we ambitieus.

Wat neem jij mee?

·         Je hebt een afgeronde MBA/MBO financiële administratie of bedrijfsadministratie, of HBO financieel management of bedrijfseconomie.

·         Ervaring bij een administratie- en/of accountantskantoor is een sterke pré.

·         Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
 

Wat krijg je van ons?

·         Een arbeidsovereenkomst voor 24 uur en je uren zijn flexibel in te vullen naar eigen wens

·         Balans tussen werk- en privé door flexibiliteit in werktijden en een tijd-voor-tijdregeling.

·         Een passend salaris met 8% vakantiegeld en 27 vakantiedagen (naar rato).

·         Je salaris groeit met jouw ontwikkeling mee.

·         Hybride thuiswerkmogelijkheid met een vergoeding om je thuiswerkplek op een ergonomisch verantwoorde manier in te richten.

·         Een internetvergoeding, onkostenvergoeding, thuiswerkvergoeding met telefoon en laptop.

·         Een premievrije pensioenregeling en een reiskostenregeling.

·         Persoonlijke coaching.

·         Vergoeding studiekosten.

·         Gedeeltelijke vergoeding studie-uren en/of tentamens.

 

Inchecken op deze reis?

Ben je geïnteresseerd? Stuur je CV t.a.v. Karin Cox naar k.cox@finergie.nl. Wil je meer weten? Dan kun je bellen of een WhatsApp sturen naar 06-46744026, ook buiten kantoortijden bereikbaar. Een assessment kan behoren tot het selectieproces evenals een referentie check.

 

  Jan Deckersstraat 32-34, 5591 HS  Heeze          -          Postbus 149, 5590 AC Heeze          -            T 040-2240000           -          F 040-2240723            -         info@finergie.nl